SCUZELE FEMEİLOR CARE NU POARTA VAL

miercuri, 28 aprilie 2010


PENTRU CELE CARE NU POARTA VAL, SCUZELE Şİ RASPUNSURİLE LOR.

1.M-aş fi acoperit, dar am nevoie pentru a fi convinsa.
IN QORAN SANT SUFİCİENTE Şİ STABİLİTE ANUMİTE DİSPOZİTİİ PTR A TE CONVİNGE.

2.Ar trebui sa ma acopar, dar mai ıntai am sa ma gandesc la viitorul meu.
Şİ MOARTEA ESTE VİİTORUL TAU, TE-Aİ GANDİT LA EA?

3.Allah ma iubeşte şi cu capul descoperit.
DAR VA SPUNE: PACATOS SLUJİTOR.

4.Port val, dar familia mea pentru şcoala vrea sa ımi desopere capul.
FAMİLİA TA NU TE VOR PUTEA SALVA DİN FLACARİLE YADULUİ.

5.Cat sintem tineri nu e nevoie sa ne acoperim, cand vom imbatrani İnshAllah.
Aİ GARANTİA CA MAİNE VEİ MURİ SAU VEİ TRAİ ?

6.Deoarece ştiu ca nu voi ramane pretutindeni acoperita, nu ma gandesc sa ma acopar.
MAİ INTAİ ACOPERATEİ, DUPA AİA TE MAİ GANDEŞTİ.

7.Nu este important sa te acoperi pe cap, İmportant este sa ai inima curata.
DACA Aİ İNİMA CURATA, ASTA NU IMPİEDİCA SA NU FACİ PACATE.

8. Cand ma voi casatori, atunci voi purta val.
Aİ GARANTİA CA TE VEİ CASATORİ ?

9.Datorita frumosetii mele, nu am vrut sa ımi acopar capul.
CE FRUMOS AR Fİ DACA FRUMUSETEA TA İAİ Fİ ARATAT-O DOAR SOTULUİ TAU.

10.Cat timp nu ies din religia İslam, ca sa ımi deschid capul nu exista nici o problema.
NE İEŞİ DİN RELİGİE, DAR EŞTİ PACATOASA.

11. Eu nu sant ınca pregatita pentru a purta val.
CAND VEİ MURİ, ATUNCİ VEİ Fİ PREGATİTA ?

12. Am ıncercat, dar parca ma sufoc.
DAR AR TREBUİ SA Şİ CREZİ.

13. Nu sant destul de exemple de purtarea valului.
ACOPERATE TU, SA Fİİ TU EXEMPLU PENTRU ELE.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu