Cum a devenit Ali (Radiya Allahu Anhu) musulman.

duminică, 16 mai 2010

Cum a devenit Ali (Radiya Allahu Anhu) musulman.

Ali, cand L-a vazut pe Profetul Nostru ımpreuna cu Hatice facand rugaciune(salaat) , a intrebat: " Ya Muhammed (s.a.w.s) ! Ce este acesta?" .

Profetul Nostru a raspuns: "Ya Ali ! Acesta este religia aleasa de Allah. Eu te invit sa crezi ın Unicul Allah".


Ali: "Eu de aceasta religie nu am auzit pana astazi. O sa ımi ıntreb tatal despre aceasta !" a spus el.


Profetul Nostru, ınainte de a spune despre Profetia lui, nu a crezut corect sa se afle ( despre profetia lui).

"Ya Ali! Daca o sa faci ceea ce ti-am spus eu, sa faci! Daca nu vei face, ceea ce ai vazut sa ramana secret, sa nu spui la nimeni!" a spus el.


Noaptea aceea a trecut.Ali (Radiya Allahu Anhu), dimineata a venit la Profet." Ceea ce mi-ai spus, spune-mi din nou!" a spus el.Profetul Nostru a repetat cuvintele, Ali a devenit Musulman, iar religia sa, İslamul , a tinut-o secreta cu frica fata de tatal sau Abu Talib.


Ali (Radiya Allahu Anhu) cand a intrat in İslam, avea varsta de 8-10 ani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu