Socoteala Franghiei

duminică, 2 mai 2010


Era un bogat, şi cel mai mult ıi era frica de moarte şi de singuratatea din mormant."In noaptea cand voi muri, cel care va intra cu mine ın mormant, i se va da jumatate din averea mea ", spusese el ınainte sa moara.
Dupa ce a murit bogatul, cei apropiati, au ıntrebat prin preajma " Cine vrea sa intre cu el ın mormant şi sa stea pana ın zori".Nu acceptase nimeni.
Nu a mai trecut mult, şi a fost de acord un portal " Eu am doar o franghie, nu am nimic de pierdut.Daca voi sta pana dimineata, voi fi bogat" , se gandit şi a acceptat.
La ıngropat ımpreuna cu decedatul bogat.Au venit ıngerii sa ıi confrunte.Se uita ın mormant şi vad un mort şi un viu.
Oricum mortul este ın mainile noastre, mai ıntai se ıncepem cu cel viu, şi au ınceput sa puna ıntrebari...
Franghia asta a cui e ?
De unde ai luat-o ?
De ce ai primit-o ?
Cum ai primit-o ?
In ce cazuri ai folosit-o ?
A continuat pana dimineata, dar....socoteala franghiei nu sa sfarşit.
Dimineata a ieşit din mormant.
Ok, jumatate din avere este a ta, spun cei apropiati.
Oh, a declarat portarul, nu vreau nimic, sa ramana totul voua .
Eu nu am putut sa dau socoteala pentru franghie pana dimineata.
Dar pentru aceasta avere cum o sa dau eu socoteala ???

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu