Duwa

luni, 3 mai 2010



Hai sa facem duwa !!…

Ya Rab !! Ajuta-ma sa zic adevarul in fata puternicilor si sa nu zic minciunile ca sa primesc aplauzele slabilor

Ya Rab !! daca imi dai bani sa nu-mi iei fericirea

Ya Rab !! Daca imi dai puterea sa nu-mi iei mintea

Ya Rab !! Daca imi dai succesul sa nu-mi iei modestia

Ya Rab !!Si daca imi dai modestia, sa nu-mi iei mandria

Ya Rab !! Invata-ma sa iubesc lumea cum ma iubesc pe mine

Ya Rab !! Invata-ma sa-mi cer socoteli inainte sa mi se ceara socotelile pe lumea cealalta

Ya Rab !! Invata-ma ca iertarea este cea mai mare treapta a puterii si ca razbunarea este primul semn al slabiciunii

Ya Rab !! Sa nu ma lasi sa devin increzut daca reusesc nici de disperat daca esuez

Ya Rab !! Adu-mi aminte ca esecul tot timpul il precedeaza o reusita

Ya Rab !! Daca imi iei banii (averea), da-mi speranta, si daca imi iei reusita, da-mi puterea ca sa inving esecul

Ya Rab !!Si daca imi iei sanatatea, lasa-mi credinta (Imanul)

Ya Rab!! Daca am facut raul cuiva sa-mi dai puerea sa-mi cer iertare
Si daca lumea mi-a facut rau, sa-mi dai curajul iertarii

Ya Rab !!Si daca te uit, sa nu ma uiti din iertarea ta. Tu esti cel puternic si iertator.

Ameen !Ameen !Ameen !

Conferinta An-Nisaa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu